INFORMARE CLIENT

i-Asigurare

SCRISOARE PRIVIND INFORMAREA CLIENTILOR INTERESATI DE A INCHEIA UN CONTRACT DE ASIGURARE

Stimate Client,

Va rugam sa parcurgeti informatiile de mai jos privind oferta negociata de i-ASIGURARE Mobile, asistent in brokeraj al Otto Broker de Asigurare.

1. INFORMATII DESPRE i-Asigurare Mobile si OTTO BROKER DE ASIGURARE SI SERVICIILE OFERITE

Prezentele servicii va sunt oferte prin intermediul I-ASIGURARE MOBILE, in calitate de asistent al OTTO BROKER inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/4903/23.04.2015, Cod unic de Inregistrare 34409531, COD RAJ-404739, reprezentata legal de dl. Andi Aparaschivei, in calitate de Administrator, care desfasoara activitati de distribuite prin personal calificat cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

OTTO BROKER DE ASIGURARE S.R.L, cu sediul in Bucuresti, Str. Gheorghe Titeica, Nr. 144-146, Sector 2, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub Nr. J40/8633/2001, Cod Unic de Inregistrare 14232850, autorizat sa functioneze de Autoritatea de Supraveghere Financiara, inmatriculata in Registrul Brokerilor sub nr. RBK – 001 (pentru verificare: www.asfromania.ro), reprezentata legal prin Dl. Victor Sraer, Administrator, numit in continuare OTTO BROKER sau COMPANIA DE BROKERAJ.

OTTO BROKER este un intermediar principal, mandatat de asigurator să colecteze prime de asigurare și să emită documente de asigurare, iar in relatia dintre Client-Asigurator reprezinta interesele clientului sau. Otto Broker isi stabileste in mod independent politica comerciala si nu are nicio obligatie contractuala de a lucra exclusiv cu un singur asigurator.

In pretul politelor de asigurare sunt incluse si costurile aferente distributiei acestora, iar Otto Broker este remunerat de catre Asigurator pentru serviciile de distributie de asigurari, pe baza de comision inclus in prima de asigurare

Otto Broker a mandatat i-ASIGURARE sa poata acorda consultanta, inclusiv recomandari personalizate, printr-o analiza impartiala a informatiilor solicitate si colectate de la clienti. In functie de solicitarile specifice ale clientului, Otto Broker prin I- Asigurae poate percepe un onorariu comunicat si agreat cu clientul anterior acordarii consultantei.

Prin utilizarea serviciilor i-Asigurare Mobile, clientul imputerniceste asistentul in brokeraj, iar acesta la randul sau COMPANIA DE BROKERAJ, sa solicite si sa furnizeze oferte de asigurare conform solicitarii si informatiilor transmise de acesta (potentialul asigurat/contractant).

I-ASIGURARE MOBILE cu ajutorul OTTO BROKER, studiaza in permanenta ofertele de produse de asigurare disponibile pe piata si va pune la dispozitia Clientului final, pentru fiecare tip de produs minim 3 oferte, in concordanta cu cerintele formulate de clienti si in masura in care aceste oferte sunt disponibile. Ofertele contin informatii complete, conform prevederilor legale aplicabile, astfel incat Clientul sa aiba posibilitatea de a alege oferta pe care o considera potrivita nevoilor sale. Reprezentantii i-Asigurare Mobile, agent al OTTO BROKER, stau la dispozitia Clientului Luni – Vineri in intervalul orar 9.00 – 17.30 sau conform detaliilor de pe www.i-asigurare.ro, pentru orice informatii suplimentare referitoare la oferta sau produsul de asigurare de care acesta este interesat. Orice neintelegeri se vor solutiona pe cale amiabila, iar in caz de nerezolvare a litigiului, clientii se pot adresa pentru rezolvarea acestuia catre SAL-FIN. Solutionarea alternativa nu limiteaza dreptul partilor de a se adresa instantelor competente de judecata.

Contractul de asigurare incheiat intre Client si i-Asigurare, agent al OTTO BROKER, functioneaza in baza Legii nr. 236/2018 privind distributia de asigurari precum si normele de aplicare a acesteia si alte acte normative conexe.

Orice neintelegeri ivite se vor solutiona pe cale amiabila. In cadrul OTTO BROKER este infiintata o Comisie ce are drept scop solutionarea tuturor reclamatiilor primite de la Clienti, iar in caz de nerezolvare a litigiului, clientii se pot adresa pentru rezolvarea acestuia catre SAL-FIN. Solutionarea alternativa nu limiteaza dreptul partilor de a se adresa instantelor competente de judecata.

2. IMPUTERNICIRE OTTO BROKER prin I-ASIGURARE

Prin apasarea butonului “Am inteles”, imputernicesc i-Asigurare Mobile si compania de brokeraj sa ma reprezinte în relația cu asiguratorii pentru a-mi furniza oferte de asigurare, desfasurarea de actiuni premergatoare in vederea incheierii contractelor de asigurare, inclusiv negocierea cu asiguratorii in vederea obtinerii contractelor de asigurare adecvate, acordarea de asistenta pentru administrarea contractelor, inclusiv in cazul aparitiei vreunei daune. In acest scop, voi pune la dispozitia reprezentantilor BROKERULUI toate informatiile necesare pentru obtinerea ofertelor de asigurare si voi comunica acestuia orice schimbare privind domiciliul sau datele esentiale despre riscurile asigurate (de exemplu amplasarea riscurilor, valorile asigurate etc). Declar ca la data semnarii prezentului mandat, nu am imputernicit un alt intermediar de asigurari pentru acelasi scop.

Am luat la cunostinta conditiile generale de asigurare prezentate de catre i-Asigurare Mobile, agent al Otto Broker de Asigurare, conform Normei ASF nr. 19/2018 privind distributia de asigurari, am inteles aspectele prezentate si sunt de acord cu incheierea unui contract de asigurare. Inteleg si sunt de acord cu faptul ca polita de asigurare solicitata nu va fi emisa decat dupa efectuarea platii primei de asigurare.