Uniqa Asigurări Păreri

Scrie un review


  • 2,69 (45 review-uri)

  • 2,08 (37 review-uri)

  • 1,25 (261 review-uri)

  • 2,19 (27 review-uri)

  • 2,22 (37 review-uri)

  • 1,6 (52 review-uri)
  • Uniqa
    1,64 (25 review-uri)

  • 2,88 (16 review-uri)

  • 3,5 (8 review-uri)

  • 1,61 (195 review-uri)

  • 2,14 (14 review-uri)
Adaugă review

Ai fost mulțumit de serviciile unui asigurator sau dimpotrivă? Ajută-i și pe alții să-și aleagă mai ușor asigurarea. Spune-ți părerea.

Păreri despre Uniqa


1,64 (25 review-uri)
  • 1
    21
  • 2
    0
  • 3
    0
  • 4
    0
  • 5
    4
Mosorocianu Marius
09.noiembrie.2020
Nesimtirea celor de la UNIQA Asigurari Casco

Mai bine de o luna de zile ma chinui sa obțin de la acest coteț de asigurari denumit in continuare UNIQA, contravaloarea unui parbriz și a unui far in baza dosarului de dauna înregistrat cu nr. 1058655/08.10.2020. Nici la dușmanii mei nu recomand UNIQA! Sunteți sub orice critica, va credeți investigatorii FBI, ptr o reconstatare a unui far, deoarece pana la urma este defect și calculatorul aferent. Eu zic sa va dați foc! Voi face sesizare la ANPC și ma voi adresa și instanței de judecată. Domnule inspector Nita, ai fost selectat in echipa NASA, ești tare de tot, dacă după o săptămâna de când ai solicitat listingul cu km, nu te ai descălțat, înseamnă ca trebuie sa vinzi ka o taraba chiar și așa in pandemie! Sictir!
Mosorocianu Marius
22.octombrie.2020
Lipsa de profesionalism și indiferenta fata de clienți

De ce nu sunteți de acord sa apăra review-utile postate de clienți! Deoarece dați dovada de lașitate !
Mosorocianu Marius Claudiu
21.octombrie.2020
Evitați pe cât posibil UNIQA

Dețin o asigurare Casco ptr un autoturism, ist la dara de 08.10.2020, in timp ce circulam pe DE 583, in localitatea Podu Iloaiei, au sărit mai multe pietre dintr un camion gen basculanta (posibil sa fi fost deja pe carosabil acele pietre tip macadam) ocazie cu care mi au fisurat parbrizul și un far. In urma întocmirii dosarului de dauna înregistrat cu nr.1058655, nici pana la data de 21.10.2020, nu a fost trimis acordul de intrare in reparație service ului! Oare acești oameni de știință denumiți in continuare ,,inspectori,, considera ca in mod intenționat mi am distrus parbrizul original al mașinii, inclusiv și farul! Ma voi adresa instanței de judecată, și voi solicita și daune materiale, dar nu putine! Evitați UNIQA! Nu sunt profesioniști, doar niște amatori!
anonim
29.septembrie.2020
(fara subiect)

(fara comentariu)
anonim
09.septembrie.2020
(fara subiect)

(fara comentariu)
Gianina
20.iulie.2020
Asigurare de calatorie cu robotul inchipuit Ana

Am achizitionat cu consilierul robot inventat Ana o asigurare de calatorie. Am dus "conversatia" pana la capat, am achitat si nimic polita. Nici pe email, nici in contul creat. Doar banii luati! Am sunat la nr unic afisat insa operatoarea a dat din colt in colt, nestiind sa-mi raspunda de ce asigurarea on line nu a fost emisa! Am trimis e mailuri....degeaba nu raspunde nimeni. NU RECOMAND!
barbulescu marian
11.februarie.2020
foarte foarte multumit despagubire full casco auto

Am avut o asigurare facultativa full casco pt auto ford mondeo diesel 2014 pachet titanium full, asigurarea fiind in perioada de valabilitate 14.08.2019 - 15.08.2020, dar la data de 05.12.2019, pe autostrada pitesti -bucuresti am avut un accident auto din vina mea , avariind astfel pe langa autoturismul meu mai sus precizat si alte 3 autoturisme, efectul carambol, fara victime, dupa cele constatate de politia rutiera prin call center Uniqa am avizt si avariile suferite la autoturismul meu, am fost programat la constatare dauna si ulterior trimis in servis partener pt reconstatare deoarece capota nu s a putut deschide pt a se constata si ce avarii are sub capota, iar dupa reconstatarea din service partener Uniqa, asiguratorul Uniqa a decis ca masina nu mai poate fireparata intrand astfel in DAUNA TOTALA, ulterior comform prevederilor contractuale , respectiv dupa 30 zile calendaristice am primit suma de bani cu care masina a fost asiasigurata, epava fiind vanduta prin licitatie. In concluzie am primit suma asigurata comform stipulatiilor contractuale, iar pe toata perioada acestor demersuri am contactat frecvent call center pt a fi informat la stadiul dosarului de dauna si de fiecare data am primit informatii profesioniste si nu din acelea de genul ca nu stiu , mai sunati, etc. Recomand cu toata increderea si din experienta proprie, Uniqa o firma foarte serioasa si cu angajati profesionisti, si doresc sa precizez sincer ca nu am avut nicio pila sau o alta relatie prin interpusi.UNIQA O FIRMA SERIOASA SI CU ANGAJATI PROFESIONISTI, RECOMAND DIN PROPIE EXPERIENTA
Costache Gigi
19.ianuarie.2020
Foarte mulțumit

Am asigurare CASCO la uniqa Mașină nouă În vară ma prins o grindină,am dat telefon am fost programat la 2 zile pentru evaluare și am reparat mașina fără probleme Foarte mulțumit de servicii
Anita
14.octombrie.2019
Neseriosi

Am făcut o asigurare cu casco in străinătate la uniqa si ei nu vor sa închidă asigurarea pana nu le aduc dovada ca masina a fost inmatriculata in alta tara dar noul proprietar mai poate face asigurare pe aceeași serie daca nu ii închisă prima asigurare
anonim
30.septembrie.2019
(fara subiect)

am o parere extrem de proasta despre uniqa asigurari!!!!!
LaZar
27.august.2019
Asigurare Casco nu despagubeste!!!

Acum 4 luni de zile am avut un eveniment in Ungaria! Nici in ziua de astaZi nu am primit acceptu sa bag masina in service!!! Evita ti Uniqa!!!!
Vali
16.august.2019
Casco uniqa

Am apelat la polita casco uniqa...si din pacate fac parte din categoria oamenilor inselati, amanati. De 2 luni am solicitare depusa si primesc numai amanari, nimeni nu te mai suna din call cemter, sun eu in call center..si degeaba. O firma care nu isi onoreaza promisiunile, nu iti ofera termene de rezolvare. O firma de evitat.
Clara Truverul
16.august.2019
De evitat - Uniqa asigurari

Am incheiat o polita de asigurare CASCO full si din pacate am avut un incident in luna februarie, gasindu-mi masina lovita in parcare. Dupa aproape 6 luni de telefoane si vorbit cu diverse persoane din call center-ul de daune nu am primit nicio despagubire. Neseriozitate, neprofesionalism. Nu se respecta clauzel contractului. De evitat
Barbulescu marian
15.august.2019
Ok

Profesionisti pe documente_clauze contractuale casco auto, pt cine cunoaste se observa ca au juristi foarte buni
Barbulescu Marian
14.august.2019
recomand cu incredere casco auto

Azi 14.08.2019, ca urmare a expirarii casco auto la Omniasig care au refuzat continuarea asigurarii casco a auto Ford mondeo 2014 Titanium x busines, deoarece au fost deranjati de faptul ca legal am actionat ca urmare a unui refuz plata dauna, am solicitat contract casco la UNIQA, iar dupa o analizare am primit accept si sa incheiat contract casco auto, iar in urma studierii ofertei si conditiilor generale de asigurare precum si a altor anexe puse la dispozitie spre studiu clientilor, si implicit inmanate, am constatat ca toate clauzele contractuale sunt ireprosabile , nu am gasit nicio clauza abuziva sau clauza sa contravina legislatiei in vigoare in materie de asigurari sau de drept comun, adica contrar prevederilor Cod civ . in materie de contracte, mai mult decat atata reprezentantii Uniqa in relatiile cu clientii sau potentiali clienti contractanti nu manifesta practici incorecte, comparativ cu clauzele si comportamentul celor de la Omniasig care lasa de dorit, referiri pe care le am facut in rewiurile pe care le gasiti la Omniasig. Sincer , Felicitari celor de la Uniqa si cel putin pe linie de casco auto cu aceasta ocazie RECOMAND cu toata increderea., profesionisti, aliniati la legislatia in vigoar, etc, super ok, daca sunteti client onest si de buna credinta.
Liviu
19.iulie.2019
Neseriozitate!!!

Am avut o daună a apartamentului în urmă cu câteva săptămâni. A fost depus dosarul, totul părea rezolvabil în scurt timp..... nu am primit decât amânări. Rămâne să iau legătura cu avocatul..... Ideea e să vă feriți de firma asta
Trans Vest Company
15.iulie.2019
Înșelătorie, minciuni , service 000

Cel mai prost service, minciuni, Nu se ofera service clientului, Amânări, Catastrofa, nu recomand la nimeni Uniqua, Ai anunțat o dauna , si nu te mai întreabă nimeni nimic. 000 interes din partea Uniqua.
Trans Vest Company
15.iulie.2019
Service catastrofa.

Am avut o dauna , în Germania, Am am anunțat de 6 saptamani, sute de tel. Mailuri, iat din parte Uniqua , minciuni, amânări, nu va sfătuiesc, sa incheiati vreun Contract cu Uniqua. Suntem total dezamăgiți, si vom rezilia toate contractele cu Uniqua.
Gabriel Timofte
14.iunie.2019
Reparatie regim propriu

Salut. Eu am patit ca dupa suma stabilita de reparatie in regim propiu, sa fiu contactat cu o suma mult mai mica (incercand sa ma vrajeasca ca am inteles cu tva si e fara). Numai minciuni (gen nu am acces la documentele din dosar, vina a fost a celui de la prima constatare etc). Apoi ca ei sunt acoperiti, nu am ce le face, ca documentul semnat cu prima suma nu exista...) In cele din urma s-a dat vina pe primul angajat ca a calculat gresit si suma ramane aceea. Sfat: cititi ce semnati si solicitati copii, pastrati toate actele.
anonim
13.mai.2019
(fara subiect)

(fara comentariu)
mihnea
25.aprilie.2019
COMPANIA UNIQA ASIGURARI DE EVITAT

UNIQA Asigurari o companie care nu-si respecta contractele.Am incheiat un contract CASCO FULL si am avut un eveniment in urma cu 3 luni de zile, am depus toate actele soliciatat urmand ca in 15 zile maxim sa fiu despagubit. Inca astept. Dupa o luna am sunat si doamna cu care am vorbit de la serviciul clienti mi-a spus ca o sa primesc banii in aceeasi chiar fiindca am depus si documentul completat cu nr. de cont. Dupa inca o luna am sunat din nou. Aceeasi amabilitate de fatada si aceeasi promisiune. De asta data mi s-a spus ca o sa se vorbeasca cu inspectorul care are cazul arondat. Concluzia NIMIC NU S-A REALIZAT.. NESRIOZITATE. LIPSA SERVICIULUI CLIENTI. FURT
Stan Vasile
15.februarie.2019
Asigurare

Aceasta societate de asigurari pur si simplu isi streseaza fostii clienti.Cu ani in urma am fost o singura data client al acestei societati si de atunci imi trimite de cate 3 -4 ori pe luna mesaje ca mi-a expirat asigurarea.Am sunat de nenumarate ori sa anunt ca nu mai sunt clientul lor de cativa ani buni si sa ma stearga din baza lor de date,iar ei imi trimit mai multe mesaje.Nu -mi ramane decat sa ma adresez la ANPC,daca altfel nu rezolv promlema Am uitat sa precizez ca nu mai am nici masina .....
Bo
12.februarie.2019
inselatorie

cu exceptia fetelor de la call-center restul par praf; nu exista o cultura indreptata catre client; cu alte cuvinte daca ajungi la mana lor la despagubiri n-o sa iesi intreg
Alex Iftime
18.iulie.2018
(fara subiect)

(fara comentariu)
anonim

Client i-Asigurare
(fara subiect)

(fara comentariu)