Uniqa Asigurări Păreri

Scrie un review


  • 2,47 (30 review-uri)

  • 2,03 (31 review-uri)

  • 1,3 (168 review-uri)

  • 2,17 (24 review-uri)

  • 2,18 (28 review-uri)

  • 1,63 (43 review-uri)
  • Uniqa
    1,44 (18 review-uri)

  • 3,5 (12 review-uri)

  • 5 (4 review-uri)

  • 1,84 (102 review-uri)

  • 1,67 (6 review-uri)
Adaugă review

Ai fost mulțumit de serviciile unui asigurator sau dimpotrivă? Ajută-i și pe alții să-și aleagă mai ușor asigurarea. Spune-ți părerea.

Păreri despre Uniqa


1,44 (18 review-uri)
  • 1
    16
  • 2
    0
  • 3
    0
  • 4
    0
  • 5
    2
Costache Gigi
acum 5 zile
Foarte mulțumit

Am asigurare CASCO la uniqa Mașină nouă În vară ma prins o grindină,am dat telefon am fost programat la 2 zile pentru evaluare și am reparat mașina fără probleme Foarte mulțumit de servicii
Anita

Neseriosi

Am făcut o asigurare cu casco in străinătate la uniqa si ei nu vor sa închidă asigurarea pana nu le aduc dovada ca masina a fost inmatriculata in alta tara dar noul proprietar mai poate face asigurare pe aceeași serie daca nu ii închisă prima asigurare
anonim

(fara subiect)

am o parere extrem de proasta despre uniqa asigurari!!!!!
LaZar

Asigurare Casco nu despagubeste!!!

Acum 4 luni de zile am avut un eveniment in Ungaria! Nici in ziua de astaZi nu am primit acceptu sa bag masina in service!!! Evita ti Uniqa!!!!
Vali

Casco uniqa

Am apelat la polita casco uniqa...si din pacate fac parte din categoria oamenilor inselati, amanati. De 2 luni am solicitare depusa si primesc numai amanari, nimeni nu te mai suna din call cemter, sun eu in call center..si degeaba. O firma care nu isi onoreaza promisiunile, nu iti ofera termene de rezolvare. O firma de evitat.
Clara Truverul

De evitat - Uniqa asigurari

Am incheiat o polita de asigurare CASCO full si din pacate am avut un incident in luna februarie, gasindu-mi masina lovita in parcare. Dupa aproape 6 luni de telefoane si vorbit cu diverse persoane din call center-ul de daune nu am primit nicio despagubire. Neseriozitate, neprofesionalism. Nu se respecta clauzel contractului. De evitat
Barbulescu marian

Ok

Profesionisti pe documente_clauze contractuale casco auto, pt cine cunoaste se observa ca au juristi foarte buni
Barbulescu Marian

recomand cu incredere casco auto

Azi 14.08.2019, ca urmare a expirarii casco auto la Omniasig care au refuzat continuarea asigurarii casco a auto Ford mondeo 2014 Titanium x busines, deoarece au fost deranjati de faptul ca legal am actionat ca urmare a unui refuz plata dauna, am solicitat contract casco la UNIQA, iar dupa o analizare am primit accept si sa incheiat contract casco auto, iar in urma studierii ofertei si conditiilor generale de asigurare precum si a altor anexe puse la dispozitie spre studiu clientilor, si implicit inmanate, am constatat ca toate clauzele contractuale sunt ireprosabile , nu am gasit nicio clauza abuziva sau clauza sa contravina legislatiei in vigoare in materie de asigurari sau de drept comun, adica contrar prevederilor Cod civ . in materie de contracte, mai mult decat atata reprezentantii Uniqa in relatiile cu clientii sau potentiali clienti contractanti nu manifesta practici incorecte, comparativ cu clauzele si comportamentul celor de la Omniasig care lasa de dorit, referiri pe care le am facut in rewiurile pe care le gasiti la Omniasig. Sincer , Felicitari celor de la Uniqa si cel putin pe linie de casco auto cu aceasta ocazie RECOMAND cu toata increderea., profesionisti, aliniati la legislatia in vigoar, etc, super ok, daca sunteti client onest si de buna credinta.
Liviu

Neseriozitate!!!

Am avut o daună a apartamentului în urmă cu câteva săptămâni. A fost depus dosarul, totul părea rezolvabil în scurt timp..... nu am primit decât amânări. Rămâne să iau legătura cu avocatul..... Ideea e să vă feriți de firma asta
Trans Vest Company

Înșelătorie, minciuni , service 000

Cel mai prost service, minciuni, Nu se ofera service clientului, Amânări, Catastrofa, nu recomand la nimeni Uniqua, Ai anunțat o dauna , si nu te mai întreabă nimeni nimic. 000 interes din partea Uniqua.
Trans Vest Company

Service catastrofa.

Am avut o dauna , în Germania, Am am anunțat de 6 saptamani, sute de tel. Mailuri, iat din parte Uniqua , minciuni, amânări, nu va sfătuiesc, sa incheiati vreun Contract cu Uniqua. Suntem total dezamăgiți, si vom rezilia toate contractele cu Uniqua.
Gabriel Timofte

Reparatie regim propriu

Salut. Eu am patit ca dupa suma stabilita de reparatie in regim propiu, sa fiu contactat cu o suma mult mai mica (incercand sa ma vrajeasca ca am inteles cu tva si e fara). Numai minciuni (gen nu am acces la documentele din dosar, vina a fost a celui de la prima constatare etc). Apoi ca ei sunt acoperiti, nu am ce le face, ca documentul semnat cu prima suma nu exista...) In cele din urma s-a dat vina pe primul angajat ca a calculat gresit si suma ramane aceea. Sfat: cititi ce semnati si solicitati copii, pastrati toate actele.
anonim

(fara subiect)

(fara comentariu)
mihnea

COMPANIA UNIQA ASIGURARI DE EVITAT

UNIQA Asigurari o companie care nu-si respecta contractele.Am incheiat un contract CASCO FULL si am avut un eveniment in urma cu 3 luni de zile, am depus toate actele soliciatat urmand ca in 15 zile maxim sa fiu despagubit. Inca astept. Dupa o luna am sunat si doamna cu care am vorbit de la serviciul clienti mi-a spus ca o sa primesc banii in aceeasi chiar fiindca am depus si documentul completat cu nr. de cont. Dupa inca o luna am sunat din nou. Aceeasi amabilitate de fatada si aceeasi promisiune. De asta data mi s-a spus ca o sa se vorbeasca cu inspectorul care are cazul arondat. Concluzia NIMIC NU S-A REALIZAT.. NESRIOZITATE. LIPSA SERVICIULUI CLIENTI. FURT
Stan Vasile

Asigurare

Aceasta societate de asigurari pur si simplu isi streseaza fostii clienti.Cu ani in urma am fost o singura data client al acestei societati si de atunci imi trimite de cate 3 -4 ori pe luna mesaje ca mi-a expirat asigurarea.Am sunat de nenumarate ori sa anunt ca nu mai sunt clientul lor de cativa ani buni si sa ma stearga din baza lor de date,iar ei imi trimit mai multe mesaje.Nu -mi ramane decat sa ma adresez la ANPC,daca altfel nu rezolv promlema Am uitat sa precizez ca nu mai am nici masina .....
Bo

inselatorie

cu exceptia fetelor de la call-center restul par praf; nu exista o cultura indreptata catre client; cu alte cuvinte daca ajungi la mana lor la despagubiri n-o sa iesi intreg
Alex Iftime

(fara subiect)

(fara comentariu)
anonim

Client i-Asigurare
(fara subiect)

(fara comentariu)