Omniasig Asigurări Păreri

Scrie un review


  • 2,79 (71 review-uri)

  • 2,02 (57 review-uri)

  • 1,23 (426 review-uri)

  • 1,84 (44 review-uri)

  • 2,03 (75 review-uri)
  • Omniasig
    1,64 (74 review-uri)

  • 1,71 (34 review-uri)

  • 3,05 (20 review-uri)

  • 2,87 (15 review-uri)

  • 1,41 (348 review-uri)

  • 2,2 (40 review-uri)
Adaugă review

Ai fost mulțumit de serviciile unui asigurator sau dimpotrivă? Ajută-i și pe alții să-și aleagă mai ușor asigurarea. Spune-ți părerea.

Păreri despre Omniasig


1,67 (30 review-uri)
  • 1
    25
  • 2
    0
  • 3
    0
  • 4
    0
  • 5
    5
Ilie Cristian
20.aprilie.2022
RECOMAND

Dupa ce mi-am gasit autoturismul in parcare aranjat complet pe partea dreapta (aripi fata,spate,fete usi,bandouri ,m-am informat ce trebuie sa fac si totul a fost mai mult decat ok. Totul s-a rezolvat pe CASCO pur si simplu..
valeriu
19.aprilie.2022
Client i-Asigurare
(fara subiect)

(fara comentariu)
Bogdan Voineag
23.martie.2022
EXTREM DE INCETI

Sunt in a5a saptamana de stat cu masina, mare timp aiurea in service. Este pentru lucrari de vopsire bara+aripi fata, parbriz, 1 far, schimbare bara+haion+stop+evacuare finala. Dureaza minim 48 ore (desigur in realitate mult mai mult) sa iti dea raspuns la lucrari suplimentare sau orice alte chichite penibile de birocratie. Pe urma mai dureaza 48 de ore pentru accept de plata final la fiecare dosar in parte, sigur ca ei se lungesc la telefon ca birocratie si proceduri de 2 lei. Mi s-a transmis ca astazi ii va da drumul la accept si pot sa iau masina. Acum este cel putin a6a oara cand ii sun sa vad DE CE DUREAZA ATATA DE MULT SA DEA UN ACCEPT. Cea mai mare teapa de CASCO platita vreodata. NU MAI VREAU SA AUD IN VIATA MEA DE ACEST ASIGURATOR. -100 rating daca se poate. Recomand doar daca vreti sa pierdeti efectiv timp cu masina in service.
Bogdan
22.martie.2022
Stai 7 ani pentru reparatii pe CASCO

5 saptamani am stat pentru 1 far, parbriz, bara+aripi fata, bara spate, haion, stop si toba finala. mare parte din timp pentru ca absolut orice reconstatare sau lucrare suplimentara dureaza 7 ani sa ii dea drumu. platesti o caruta de bani CASCO ca sa primesti un mare cacat precum servicii de la OMNIASIG. sa nu mai zic de faptul ca mai dureaza mult si bine sa dea drumu la finalizare lucrarilor. nu mai vreau sa aud in viata mea de acest asigurator. nu recomand absolut nimanui, -10 rating
Mihai Tanasa
01.martie.2022
Asigurare locuinta

Nu recomand nici macar o stea!!! Am la ei 4 ani de cand platesc asigurare la locuinta cate 400 lei pe an la un apartament si acum cand am avut nevoie de asigurare mi-au zis ca nu acopera caderea tencuielii. Costul reparatii fiind de pana in 800 lei total desi am asigurare care cuprinde tot. Agentul constatator de la daune s-a purtat foarte urat!!! O sa schimb firma. Problema in cauza este la Suceava.
Serban
08.februarie.2022
Client i-Asigurare
Maresc

Tarifele RCA au crescut în medie cu 70-80%, însă, pentru comparaţie, acestea trebuie raportate la tariful de referinţă şi nu la tarife practicate în trecut. În concluzie profitați de o lege proastă să măriți prețurile fără limită. Aș fi vrut să vă pot oferi o recenzie de zero stele!
Ionescu
16.ianuarie.2022
Polita Casco Omniasig

Salut.am fost lovit de un nebun in spate care a plecat de la locul accidentului.Am fost la politie am anunta .mi au dat autorizatie de reparatie.am deschis dosarul dauna.tot bine si frumos(eram foarte linistit ca aveam polita Casco).Am fost sunat se agentul de la service ca se refuza reparatia masini pana la solutinare dosarului de la politie.Comunicare praf la Omiasig.nu stiu sa dea un raspuns clar.fug de resposbilitati.inspectorii nu raspund la telefon.idem superiori.tot eu trebuie sa fac drumuri la politie sa va in ce stare este cererea de la Omniasig.Deci intr un final polita CASCO platita si imi va repara masina .poate peste 3 luni.nu se stie .
Dorin
13.ianuarie.2022
Poita CASCO buna doar de pus la toilet, adica curpapir de lux

Buna! Urmare a unui eveniment auto, am deschis dosar de dauna CASCO în regres. Totul bine si frumos pana la momentul in care trebuia dat acceptul de plata pentru reparatie. Acesta a fost solicitat de catre service in data de 03 01 2022. În data de 10.01.2022 am sunat la nr de contact OMNIASIG pentru informatii dosar daune, si am intrebat-o pe interlocutoarea de la Bucuresti (eu fiind din Alba Iulia) de ce nu a fost dat acceptul de plata, intrucât acesta de dă în maxim 72 ore de la solicitare. Raspunsul a fost gen " ....trimit acum o notificare către persoana responsabila .." noul termen fiind din nou max 72 ore. Azi 13.01.2022 inca nu am primit sms cu aceptul de plata. Urmează să sun iarăsi la acelasi număr de telefon si probabil o sa am un nou termen de 72 ore până când persoana "responsabilă" să-și facă treaba. Din discuțiile cu cei de la sucursala Omniasig din Alba Iulia am ințeles că fără acceptul responsabilului nu se poate face nimic, adică această persoană, un fel de expert, trebuie in mod expres să emită acceptul de plată. Și cum în polită nu există nici un fel de prevederi referitoare la termenele în care asiguratorul se obligă să rezolve (accept/refuz) un dosar de daună pot aștepta mult și bine ... un an, doi, 1000 ...să imi fie reparată mașina, întrucât nici în legislație și nici unde în altă parte nu sunt prevederi clare referitoare la durata și termenele de rezolvare a unui dosar de daună CASCO, propriu zis plătești, pentru o iluzie. În aceste cazuri se pare că nici ASF și nici protectia consumatorului nu prea pot face nimic, evident de ce ar face-o? Acestea sunt doar instituții publice bugetofage, care mai degraba apără interesul companiilor de asigurări decăt pe al cetățeanului. Ar mai fi și varianta unui avocat, dar din ce am citit pe forumuri se pare ca nu prea e inteligent sa mergi in instanta pentru ca nici acolo nu rezolvi nimic, doar pierzi timp și bani într-un proces care poate dura ani de zile și . Ce uită Omniasig e ca eu prin asigurarea CASCO de fapt le platesc salariile angajatilor si prin dividente aduc venit administratorulu (sub ce forma o fi el organizat). Clar nu o sa mai apelez la compania asta niciodata. Se pare că, sa îți faci un CASCO (și cam ori ce, în ori ce domeniu și în ori ce privință) în România, este de fapt un act de înșelăciune și escrocherie pe față, cu larg concursul legiuitorului (parlamentari prin legi adoptate, guvern prin ordonanțe), al instituțiilor de supraveghere și al justiției care toate la un loc se asigură că oile și vacile trebuie doar mulse ....
Tino

Recomand

Am fost lovit de un asigurat la Omniasig. Totul a fost online, am incarcat documentele necesare + poze cu dauna. Am fost contactat de un agent constatator cu care am agreat suma, apoi, la cateva zile, au intrat banii in cont (regie proprie).
Bogdan

Neseriosi

In urma unui eveniment in trafic am ramas cu farul afectat.. Cand am fost la constatare la Omniasig.. Mi au zis ca acel far este afectat din alt eveniment.. Plus de asta si expertul constatator s a purtat mizerabil in timpul constatarii
Rocsana

Nu platesc ! NESERIOZITATE MAXIMA!

NU RECOMAND POLITE ASIGURARE LOCUINTA ! NU PLATESC! Sunt foarte neseriosi! EVITATI OMNIASIG
Rocsana

Nu platesc ! NESERIOZITATE MAXIMA!

NU RECOMAND POLITE DE ASIGURARE LOCUINTE LA EI PENTRU CA NU PLATESC ! SUNT NESERIOSI.
Alin

Profesioniști

Salutare, am fost lovit în parcare de o mașină care avea asigurarea la Omniasig, după ce am făcut amiabil in parcare actele am sunat și am deschis prin telefon un dosar de daună ... după două zile sunt sunat de un inspector Omniasig și-mi face direct o ofertă pt reparație foarte generoasă ( era vb de bara spate X1 mai mult zgăriată ) am acceptat am lăsat un nr de cont, si am zis ca o sa dureze, dar ce sa vezi a doua zi banii in cont trei mii si ceva ... am rămas uimit cât de rapid au mers lucrurile si ce profesioniști au fost cei de la Omniasig de la fața de la call center si domnul inspector, fara stres fara întrebări...recomand 👈
Ionut Bote

Penibili

Omniasig… zici cea mai mare teapa care o poti lua. Din punctul meu de vedere ar trebui sa li se ridice licenta. Sunt penali. Iti iau bani cu lopata iar daca ai un eveniment nu vor sa plateasca.
ANONIM

Batuti in cap

Niste nepasatori si incompetenti ai caror angajati (poate nu toti dar cei de la vanzari sigur) iau salariu degeaba. Indiferenti la solicitarile clientilor; nci macar nu vor sa verifice clasa B/M desi au acces la baza de date CEDAM; pune clientul sa o obtina de la BAAR care o elibereaza cf legii in 15 zile. Nu-i intereseaza ca maine clientul are nevoie de polita RCA.
IBBI
22.aprilie.2021
CASCO AUTO

HOTI LA DRUMUL MARE
Robert
16.martie.2021
Tepariiiii tâlharii

Evitați cât puteți aceasta firma de asigurări,nu plătesc la timp,fac orice e posibil sa evalueze absolut tot sub prețul pieței,in special Dumitrescu Mircea este lichidator,un infect de om,face numai ilegalitați .
anonim
11.martie.2021
(fara subiect)

Omniasig? Fugiți de ei! Căutați sa faceti asigurări ( Casco, CMR etc) la asiguaratori nemți, austrieci, olandezi! NU MAI PLATITI din banii dvs munciți aceste mizerii de oameni! Nu merita!!!!!!!!!!
Brzs
14.ianuarie.2021
Tepari

Sunt tepari, evitați dacă mai puteți.
Ferenczi Sandor

O companie de asigurare neserioasă

Prin compania de asigurare Omniasig s-a emis o poliță RCA și din cauza aplicației pe RCA a apărut alt nr. de înmatriculare. Din această cauză s-a cerut corectarea nr. de înmatriculare. Acest lucru nu s-a efectuat până la intrare în vigoare a RCA-ului și pentru că a fost nevoie de RCA, s-a făcut o altă asigurare la o altă companie. S-a cerut companiei Omniasig anularea RCA-ului, însă compania nu a fost de acord nici cu anularea și nici rezilierea asigurării RCA. Aceasta este birocrația companiei Omniasig. Rușine companiei pentru banii necuveniți.
Radoi

Asigurare casa

Nu recomand!! Nu stiu daca e cea mai proasta firma dar cu siguranta una foarte proasta. De 3 luni astept un raspuns desi am platit si un evaluator de daune sa constate cele intamplate ca sa pot incepe demarajurile. Am toate facturile posibile si au venit si ei sa faca poze dupa ce am refacut apartamentul. Le-am trimis email dupa 3 luni sa vad la ce concluzie s-a ajuns si mi-au spus ca in polita lor, citez: "In art. 11.8.2. din conditiile de asigurare aferente politei seria F nr. 008886586, nu este precizat un termen de finalizare al cercetarilor, iar asa cum am mentionat in e-mailul anterior verificarile suplimentare nu s-au finalizat. In aceasta perioada nu se pot transmite oferte de plata, intrucat pana la finalizarea cercetarilor nu se cunoaste modalitatea de solutionare a dosarului." Mai bine fara asigurare decat cu asa servicii! Sper ca altii sa aiba experiente mai bune cu ei. Zi frumoasa!
iancu

(fara subiect)

de best,sunt adevarati profesionisti,felicitari ! recomand cu incredere
IOAN

Asigurare locuinta

Cea mai neserioasa companie de asigurari in urma unei vijelii cu daune la acoperis nu au vrut sa faca despagubirea pt ca nu am factura cu tiglele schimbate si pt ca nu se vad pe google maps tiglelel ce au fost schimbate angajatii de la Omniasig sunt de o incompetenta rara nu asculta ce li se spune fac doar ce vor iei.
Iordache adrian

Nu recomand

Astept de o lună un raspuns la un dosar de dauna la o masina
Valeriu

Avizare rapida

Avizarea si aprobarea de principiu a dosarului au fost facute aproape concomitent. A durat mai mult si experienta a fost mai ciudata la service-ul autorizat pt investigarea detaliata la care m-au trimis, pt ca aveau o procedura de 2 lei, in care daca nu ai fost la ora fixa la programare ci dupa 2minute, trebuia sa astepti minim 30min eliberarea altcuiva.
anonim

(fara subiect)

(fara comentariu)
Dan

Omniasig, daune nesolutionate

În urma unui accident stupid cu un alt stupid, asigurat la Omniasig, am ajuns la punctul de a da în judecata asigurătorul pentru ca plătește dauna și stau cu mașina în service. Prin simpla declarație mincinoasă data ca declarație suplimentara în dosar ei nu vor sa despăgubească dauna. Consider ca este o mare teapa cu asigurătorul, fals în acte în asa fel în cât sa nu achite dauna. Rușine celor de la Omniasig... Prima data dosarul este tot în regula și se aproba întrarea în reparație, iar după 2 săptămâna dosarul este modificat. Cei de la Omniasig își fac de cap pe banii plătiți de către noi, iar când ai o problema falsifica dosarele de dauna în favoarea lor.. Printre ei: Lucian POGACIAN Adrian Bujoreanu cât și cei din Call Center nu știu ce sa mai minta.
Adi

Asig facultativa apartament

In iunie mi s-a inundat de la o ploaie puternica apart de la et 4 din 4 cu acoperis de tigla. Completez aplicatia, vine constatatorul si doua luni mai tarziu Bucurestiul imi cere sa-i aduc doi martori care sa spuna ca in noaprea 12-13 iunie a plouat si sa-i fac poze cu tiglele zburate de vant. Ati mai auzit asa idiotenie?? adica la 5 dimineata sa ma duc in strada sa iau un strain sa-mi dea declaratie?? pai cum stiam eu ca-mi trebuie declaratie!!!si tiglele le-am pus la loc , doar nu stateam sa-mi mai ploua in casa doua luni?? Ati auzit aberatii mai mari? DECI IN VIZIUNEA LOR EU AM CARAT 2 TONE DE APA IN POD SI M-AM AUTOINUNDAT, APOI M-AM CATARAT PE COAMA ACOPERISULUI SI AM DAT TIGLELE LAOPARTE..ASA DE CHICHI..CA DEJA MA AUTOINUNDASEM.. De ce trimit constatator daca nu au incredere in el? cine ii da dreptul sa DECIDA CA IN ZIUA X N-A PLOUAT DACA EA ARE SUTE DE CLAIMURI COMPLETATE..DECI N-A FOST NUMAI LA MINE!..ASIGURATI-VA IN CONTINUARE....DAUNA TOTALA
Flavius
23.aprilie.2020
Dosar dauna

Vin in completarea comentariilor legate de aceasta firma de asigurari ~ Omniasig ~ De mai bine de 5luni si ju8matate am un dosar de dauna deschis,in urma unui accident cu un asigurat Omniasig. Cert este ca in urma constatarii,masuratori la fata locului,reeasa ca persoana asigurata la ei, stationa fiind in afara partii carosabile,fara sa semnalizeze,fara sa se asigura a intrat pe partea carosabila,fiind acrosat ( persoana in cuza,isi sustine vinovatia: citez : nu am semnalizat,nu te-am vazut,am iesit pe partea carosabila Dupa masuratori,poze la locul evenimentului, au intocmit si un referat,unde reeasa ca si vinovat: trebuia sa se asigura in momentul in care a avut intentia de a intra pe partea carosabila, dar nu a facut-o. ( conform Art 54 ). Trebuia sa fiu despagubit,dar se pare ca dosarul este tot ``manipulat`` de atat timp. Mentionez faptul ca ma deplasam pe un drum cu prioritate,in afara localitatii. Cei de la Omniasig,sustin faptul ca trebuia sa pastrez distanta fata de cel din fata, conform Art:51. ( articolul se refera la pastrarea distantei,in momentul in care in fata ai o alta masina,nu este specificat ca trebuie sa pastrezi distanta fata de cel din afara partii carosabile ) , dar se pare ca ei vad diferit lucrurile: cand vezi o masina in afara carosabilului,te opresti sa vezi / sa gandesti ce face cel de la volan!!! Aici nu putem vorbi de pastrarea distantei,ata timp cat era in afara partii carosabile,ceea ce sustine si cel vinovat,intradevar stationa in afara partii carosabile,nu am vazut ca vine masina si am iesit brusc efectuund viraj la stanga. Ce sa mai inteleg? Cel vinovat recunoaste cele intamplate / recunoaste vinovatia,iar cei de la Omniasig nu despagubesc.
gina medves
24.februarie.2020
ref constatari in locatia din str Ritmului

Pentru a ajunge la constatare mi s-a transmis un mesaj ca trebuie sa ajung in str. ritmului nr 8b. Dupa blocul cu nr 4 urmea cladirea cu nr 18. (pe partea dreapta cum vii dinspre centru). Dupa mai multe peregrinari, imposibil de gasit un loc de parcare am sunat din nou la call center pentru edificare par domnisoara mi.a spus ca asta e adresa oficiala dar intrarea se face prin Bdul Ferdinand. Am intrebat...bine bine dar la ce numar. Nu stiu la ce numat dar sigur e prin Ferdinand. Pai Bdul Ferdinand are cativa km. In fine am luat la picior toate cladirile din Bdul Ferdinand care erau paralele cu str. Ritmului. Pe jos bineinteles. Am revenit din nou la telefon si dupa ce mi-a pus a 10-a oara caseta cu legislatia privind protectia datelor cu caracter personal mi-a raspuns aceeasi domnisoara si mi-a zis ca e imposibil sa nu gasesc deoarece toata lumea gaseste aceasta adresa. Apoi ca sa ma ajute s-a oferit sa ma reprogrameze ?? Pai nu vreau reprogramare, pur si simplu vreau sa ajung acolo ca de aia mi-am luat o zi libera. Am rugat-o sa imi dea nr de telefon de la biroul de constatare poate o persoana de acolo putea sa ma indrume. A zis ca nu are telefon.... Pur si simplu trwemuram de nervi. In final am gasit cladirea care avea un afis pe cladire, nu la poarta cat un format A4. Am umblat pe acolo nu era nimeni.... usile deschise absolut nimeni. Dupa vre-o 10 min apare un batranel imbracat in mecanic auto. L-am intrebat si m-a trimis pe str. Ritmului, care era in spatele cladirii.... Acolo m-am suit pe o scarita, ... vai de cei in varsta, nu vb de cei cu dozabilitati... Toata povestea asta a durat 1h jumatate. Asta pentru ca cineva nu are chef sa iti dea o adresa corecta, sau macar indicatii .....