Groupama Asigurări Păreri

Scrie un review


  • 2.5 (16 review-uri)

  • 2.25 (20 review-uri)

  • 1.13 (23 review-uri)

  • 2.33 (6 review-uri)
  • Groupama
    2.5 (12 review-uri)

  • 1.68 (28 review-uri)

  • 3 (2 review-uri)

  • 4.33 (6 review-uri)

  • 5 (2 review-uri)

  • 2.51 (41 review-uri)
Adaugă review

Ai fost mulțumit de serviciile unui asigurator sau dimpotrivă? Ajută-i și pe alții să-și aleagă mai ușor asigurarea. Spune-ți părerea.

Păreri despre Groupama


2.5 (12 review-uri)
  • 1
    7
  • 2
    0
  • 3
    0
  • 4
    2
  • 5
    3
Ene Adrian
04.decembrie.2018
Despagubire dauna

Buna ziua , am si eu o problema cu firma de asigurari groupama , am o polita de asigurare de sanatate incheiata in luna iunie , in luna august am avut ghinionul sa am nevoie de polita de asigurare ,din cauza ridicarii unei greutati (sac de ciment). In urma unor analize facute in cadrul retelei Regina Maria cu care acestia au contract de colaborare in urma unui control RMN am fost depistat cu hernie de disc . Avand dreptul la a doua opinie a unui medic neurochirurg am fost si la dr .Mindea Stefan, acesta spunandu- mi ca hernia este grava si trebuie intervenit chirurgical .Pe data de 15-11-2018 m_am operat , iar firma de asigurari nu vor sa despagubeasca pe motivul ca pe  data de 22-02-2018 am avut o dorsalgie asa a fost numita de medicul de familie , aceasta "dorsalgie" tratata cu nurofen cum a specificat medicul de familie in istoricul trimis catre groupama . Group ama sustine ca de la dorsalgie sa declansat hernia de disc . Nici nu a fost o dorsalgie joasa sau lombara , care nici aceea nu are legatura cu hernia de disc . Nu recomand groupama ,am facut contestatie iar dupa o saptamana am revenit cu inca doua apeluri , am fost contactat de un reprezentant al firmei de asigurari sa-mi comunice ca rezultatul este unul neschimbat , asa ca am de gand sa ii dau in judecata . A mai patit cineva asa ceva ?
ADRIANA
06.noiembrie.2018
COMPANIE DE TOATA JENA

Povestea mea incepe asa: mi-am gasit avariata masina, intr-o dimineata de septembrie 2018, destul de serios. In acceasi dimineata, am sunat la call center si am facut programare la constatare, intreband totodata daca este nevoie sa ma duc la politie, fiind un lucru nou pentru mine. Masina noua 2018, casco facut personal, dorind sa reduc din bataiile de cap in cazul unui eveniment neprevazut. Bun si facut, merg la constatare, indeplinesc toate formalitatile cerute (declaratii, poze etc), mentionez ca avaria era urmatoarea:portiere fata-spate dreapta, janta spate drapta, oglinda dreapta, cauciuc dreapta, prag si aripa spate dreapta. Mi se mentioneaza de catre domnul de la service ca ar dura pana la jumatatea lunii octombrie (deci undeva la 2-3 saptamani). Am lasat masina acolo, la propunerea service-ului, fiind totodata si dorinta mea. Dupa aproximativ 2 saptamani sunt sunata de catre service si rugata sa fac cateva poze de la locul unde mi-am lasat masina. Am trimis ceea ce mi s-a solicitat, iar dupa din nou liniste, dupa o saptamana primesc un mail cu o adresa prin care mi se mentioneaza ca despagubirea se suspenda pana la finalizarea investigatiilor...... i-au la cunostinta primirea adresei si din nou astept. Dupa o saptamana sunt chemata la Bucuresti, la sediul principal pentru a da o declaratie suplimentara, zis si facut, merg cand am stabilit de COMUN ACORD si cu stupoare constat ca domnul cu care trebuia sa ma intalnesc nu mai ajunge. Nevoita fiind, reprogramam intalnirea, totul decurge ok, dau declartia, fac ce mi se spune, iar la final mi se precizeaza cu mai dureaza maxim o saptamana pana se va finaliza. In aceiasi timp domnul de la service ma suna si ma intreaba:"Stiti ceva de dosar?Ca noi nu". Am ramas stupeficata, comunicare zero, nu se comunica in societate, servicul fiind intr-o filiala groupama. Trece o saptamana, trec 2, iar dupa vazand ca nu se face nimic si ca nimeni nu suna sa ma anunte ceva (mentionez ca in timpul acesta am fost nevoita sa imi inchiriez masina pentru a ma putea deplasa la locul de munca pe o distanta de 60 km dus, 60 km intors). De fiecare data cand sunam mi se oferea o alta varianta, ca dureaza 1 zi, ca dureaza 3 zile, ca mai dureaza 1 saptamana, ca mi se finalizeaza in acceasi zi, mereu mereu "dosarul se afla in analiza". Nu exista termen?/??? Nu am intalnit persoane mai neprofesioniste si incapabile sa ofere raspuns ca cei de la groupama. Intr-un final, am facut o notificare la reclamatii si am cerut si explicat sa mi se urgenteze finalizarea dosarului, altfel fiind nevoita sa fac plangere la ASF si OPC. Am cerut sa mi se dea masina de schimb, asa cum prevede legislatia, toti imi inregsitrau solicitarea, nimeni nu ma contacta. Intr-un final dupa 2 luni de zile, fara masina personala, fara masina de schimb, fara raspuns, fara concluzii, doar cu asteptarea mi s-a finalizat dosarul. O companie de toata jena, cu casco si taxele la zi, astepti nemurirea sufeltului, iar nimeni nu iti poate oferi nu raspuns. Nici macar nu m-au sunat sa imi spuna ca ca s-a finalizat, tot din cautarile si telefoanele mele am aflat ca s-a definitivat. Niciodata nu voi mai apela si nici nu voi mai recomanda aceasta companie, fiind renumita pentru serviciile impecabile. JENANT, LIPSIT DE PROFESIONALISM, NEPREGATITI, DE EVITAT.
adrian
24.octombrie.2018
dazamagire

aceasta firma de asigurarri doar jecmaeste omul de rand.... nu rezolva nimic , ci dimpotriva gaseste nod in papura sa nu achite daunele... eu am full casco... si am avut un mic incident din care a rezultat usile avariate, aripa si janta,,,,, si nu-mi acorda reparare(inlocuire) decat pt usi.. pt ca din spusele lor nu e trecuta aripa si janta pe constatarea de la politie... dar noaptea ce sa vezi??? ca aripa se vedea doar la lumina ca e indoita si deplasata..... cu toate ca a doua zi s-a facut constatarea cu poze la service autorizat..... IN CONCLUZIE CAUTATI ALTA FIRMA DE ASIGURARI.....
Raluca
23.octombrie.2018
Rusine

Nu sunt buni de nimic. Isi bat joc de oameni. Nu isi fac treaba.
Cristi
01.octombrie.2018
Rau de plata

Trebuia sa primesc plata unei daune totale auto si nici in prezent nu am vazut banii nu respecta termenul de plata RUSINE Groupama "companie serioasa"
Vlad
19.septembrie.2018
Nu recomand

Mare atentie la termenii din contract. Nici brokerii nu stiu ce iti vand. De exemplu la casco "Bon-courage", care acopera strict furtul si calamitatile, ai optiunea de a adauga clauza pentru "acoperirea daunelor produse exclusiv elementelor vitrate." Brokerii ti-o recomanda pentru ca, spun ei, te acopera si daca iti sare o piatra in parbirz. Insa in descrierea din contract a clauzei respective spune ca esti acoperit doar pentru riscurile asigurate (in acest caz furt si calamitati); adica clauza nu reprezinta asigurarea unui risc aditional. De asemenea daca observam (conform site-ului groupama) ca aceasta clauza aditionala nu este posibila la polita "Arret" si “Contre-pied” putem trage concluzia ca ea se refera strict la cazul de furt (e.g. a spart geamul si a furat masina; sau a incercat sa o fure). Ori te-ai astepta ca avariile produse in caz de furt (si masina a fost recuperata) sau tentativa de furt sa fie acoperite de asigurare conform descrierii de pe site: "furtul autovehiculului sau avariile provocate acestuia in urma tentativei de furt." Insa citind capitolul de ”Excluderi Generale” (11.2 (w) mai exact) observam ca daunele produse exclusive elementelor vitrate nu intra sub nici una din variantele de casco fara a adauga clauza suplimentara. Sunt atat de multe excluderi si clauze incat nu poti fi sigur de riscurile acoperite decat dupa ce ai consultat un avocat (si poate nici atunci). In concluzie termenii contractuali la groupama sunt o mizerie. Ce este si mai grav este ca de multe ori brokerii si chiar agentii groupama nu cunosc sau nu inteleg acesti termini. Evitati groupama si/sau cititi cu atentie termenii contractuali.
Aurel Patru
29.august.2018
Client i-Asigurare
Casco parbriz

Sambata am depus online cererea de constatare dauna (parbriz ciobit). Luni a fost facuta constatarea la inspectorul ales de mine. Cu fotografiatul a fost mai greu deoarece ciobitura era foarte mica, aproximativ 3mm. Am fost programat marti la service la ora 8 iar la ora 12 am fost anuntat ca pot sa ridic masina parbrizul fiind inlocuit si acceptul de plata incheiat.
tutu ion
12.iunie.2018
asigurari

(fara comentariu)
giuglan cornel
24.martie.2018
accident

am fost lovit de cineva care avea asigurare la grupama,am lasat masina in serviceul unde sa constatat dauna,o usa ,o oglinda cred ca si bara ....asta se intampla pe 6 martie .,azi am fost la service ,,,suntem in 24 masina este cum am lasat-o...imi spun ca nu au venit piesele....ma simt umilit si de grupama si de service ....nici nu stiu ce sa mai fac...o luna de zile pt o usa ,o oglrnda si o bara...
Robert
11.februarie.2018
RCA

Am fost lovit de un conducator auto cu rca la Groupama. Am facut verificarea la ce service am vrut eu si am ales reparatia in regim propriu. Am primit banii in aproximativ 40 dezile si au fost suficienti.
A.F.
21.iulie.2016
Client i-Asigurare
Calatorie

Cei de la aeroport au incurcat avioanele si mi-au trimis bagajul in alta tara. Am fost desbagubita de cei de la Groupama pentru toate produsele de strict necesar pe care le-am cumparat pana mi-a ajuns bagajul in tara in care ma aflam.
dragos
18.iulie.2016
Destul de ok

Destul de ok pe partea de asigurari de locuinta. Pe restul de produse, nu cunosc