Ioan-Alexandru Minciuna
Firma neserioasa. Promisiuni nerespectate. Este prima si ultima oara cand inchei polita RCA la Groupama.
Share
Am transcris masina dintr-un judet in altul, in urma schimbarii domiciliului (proprietarul a ramas acelasi).
Desi RCA-ul se bazeaza in principiu pe seria de sasiu si coeficientul proprietarului (varsta, istoric daune etc), politia spune ca nu putem circula cu masina pana cand nu apare numarul nou de inmatriculare pe polita de asigurare (daca suntem opriti - amenda; nu putem parasi tara etc).
Pentru ca pe site-ul Groupama nu exista o sectiune pentru transcriere, am sunat la numarul afisat la contact (era intr-o vineri). Mi-a raspuns o doamna care a zis usor amuzata ca foarte bine ca am sunat, ca nici nu as fi gasit pe site rubrica de transcriere, pentru ca nu exista. Aceeasi doamna mi-a spus sa trimit un mail spre Groupama cu documentele (noul talon si CI) si la subiect sa scriu in atentia dumneaei (numele), si ca va fi procesata si rezolvata in 5 zile lucratoare. Desi mi s-a parut mult o saptamana sa stau cu masina imobilizata (cand inchei polita se genereaza automat chiar si noaptea, deci in cateva minute), am zis ca asa e regulamentul.
S-a facut joia viitoare, a 5-a zi lucratoare. Am sunat din nou, dimineata, si un domn mi-a spus ca este in lucru cererea si ca nu ar trebui sa mai dureze mult. Am revenit seara cu telefon ca sa imi zica un alt domn ca tot asa apare si ca trimite o cerere de urgentare catre birouri, si ca pe vineri trebuie sa fie gata.
Intrucat mi-am facut planuri de plecat cu masina pt weekendul ce urma - era weekend prelungit (Rusaliile), am revenit vineri in jurul orei 12 cu un telefon. Un alt operator mi-a spus ca nu stie de ce nu e gata pt ca in sistem apare aprobat, dar pe polita nu este modificat nimic, si ca incearca sa urgenteze cat sa fie gata si sa pot folosi masina in weekend (Ii explicasem ca facusem rezervari pt weekend, si macar sa imi spuna daca nu va fi gata sa ma pot organiza din timp).
Programul fiind pana la ora 18:00, si cum la 17:00 nu primisem nimic, am sunat din nou, iar un operator mi-a zis ca apare ca urgentata, dar nu a mai zis nimic ca ar fi aprobata; sa stau linistit ca face toate eforturile si ma va suna garantat pana la ora 18:00.
Evident, nimic din toate aceste promisiuni - ca e urgentata, ca voi fi sunat inapoi, ca se face tot posibilul sa se rezolve problema, nu au fost respectate, si desi poate cei de la dispecerat si-au facut treaba si au transmis mai departe, cei de la birouri care se ocupa de modificari, probabil au lasat speta in spam undeva sau pur si simplu nu si-au dat interesul.
Am sunat si astazi, dupa weekendul de 3 zile, dar resemnat. I-am cerut unei domnisoare doar sa imi zica cam pe cand crede ca va fi gata, macar sa stiu la ce sa ma astept, si i-am explicat toata povestea. Mi-a raspuns dragut ca din pacate nu stie cand va fi gata pt ca nu depinde de ea, dar, mi-a Promis' ca ma va suna cand are informatii noi.
Concluzia: Experienta mea a fost una foarte neplacuta si foarte sigur ca dupa expirarea politei, voi schimba firma de asigurari.