Asirom Asigurări Păreri

Scrie un review


  • 2.5 (16 review-uri)
  • Asirom
    2.25 (20 review-uri)

  • 1.13 (23 review-uri)

  • 2.33 (6 review-uri)

  • 2.5 (12 review-uri)

  • 1.68 (28 review-uri)

  • 3 (2 review-uri)

  • 4.33 (6 review-uri)

  • 5 (2 review-uri)

  • 2.51 (41 review-uri)
Adaugă review

Ai fost mulțumit de serviciile unui asigurator sau dimpotrivă? Ajută-i și pe alții să-și aleagă mai ușor asigurarea. Spune-ți părerea.

Păreri despre Asirom


2.25 (20 review-uri)
  • 1
    13
  • 2
    0
  • 3
    0
  • 4
    3
  • 5
    4
Gheorghita Sorin
03.decembrie.2018
Isi bat joc de asigurati

Am fost lovit de un alt autoturism in partea din spate si am mers pe cale amiabila. Amandoi suntem asigurati la asirom. De 3 luni de zile dosarul de dauna este in lucru si nu au nici un raspuns sa imi dea. De 3 luni umblu cu masina lovita, sun zilnic la call center unde mi se spune ca se va face o cerere de urgentare a dosarului si cam atat.
Mihaela
28.noiembrie.2018
multumita

-
Bărbulescu Bogdan Alexandru
10.septembrie.2018
Tergiversare solutionare dosar daună totală

Referitor DOSAR DAUNĂ nr. TM/90270754 Subsemnatul, păgubit în dosarul cu nr. de mai sus, eveniment produs la data de 03.08.2018, avizat la asigurator la data de 09.08.2018, având vehiculul în daună totală, fără acord de reparaţii, consider inadmisibilă tergiversarea soluţionării dosarului subsemnatului. Astăzi, 10.09.2018 am revenit cu un telefon la nr. 0219599 şi mi s-a comunicat faptul că se va face o solicitare către ,,daune". Este a doua oară că mi se repetă acelaşi lucru fără să se întâmple nimic. Mai mult, astăzi mi s-a comunicat şi faptul că procedura de licitaţiei durează până la 90 de zile..... NU RECOMAND NIMĂNUI CONSTATARE AMIABILĂ CEL PUŢIN CU UN ASIGURAT LA ASIROM!!!
Darie Eusebiu
16.august.2018
Dezamagitor

În urma unei constatări am acceptat despăgubire de la asigurator si inca astept. Pana acuma au trecut doar 3 luni de zile. Cea mai jalnica firmă de asigurări. Nici nu am cuvinte
Viorel
02.august.2018
Client i-Asigurare
(fara subiect)

(fara comentariu)
anonim
02.august.2018
Client i-Asigurare
(fara subiect)

(fara comentariu)
Ponci
02.august.2018
Dauna totala

07 12 2017 accident cu victima(vinovatul la luat salvarea) Să facut constatarea cu dauna totala pe data de 14 12 2017. Si dupa accea liniște de zici ca sunt toți plecați an concediu. Eu personal ma gândeam ca o sa primesc un răspuns dar nu a fost așa. Si suntem an data de 2 08 2018.Si anca nu am primit despăgubirea pe care au reușit să o formuleze an luna iunie. Deci sau facut aproape 9 luni si anca nu am primit despăgubirea.Nici nu ma pot gândi ce fel de "oameni"sunt acolo.
TOADER IOAN
23.aprilie.2018
Client i-Asigurare
(fara subiect)

DA
anonim
04.aprilie.2018
Dezamagitor

Trag de timp, isi vad doar interesul lor sa plateasca cat mai putin si cat mai tarziu.
Calin Daniel
28.martie.2018
Neseriosi

Am avut o dauna cu masina in data de 02.01.2018. Vinovatul mi-a dat asigurarea,s-a facut constatarea daunei,poze,devize tot tacamul si sunt in data de 28.03.2018 fara un raspuns,fara un contact din partea lor. Mentionez ca sun in fiecare zi la call center(in alta parte nu ai unde) si acelasi raspuns: In 2-3 zile veti fi contactat de un evaluator. Evitati din orice pozitie Asirom
Munteanu ramona
24.martie.2018
Recensione

Companie neserioasa. Nu o recomand
anonim
22.martie.2018
(fara subiect)

(fara comentariu)
Ciulei Gabi
20.martie.2018
Dezamagitor! CAT SE POATE DE RAU!

Am avut accidentul pe data de 1 Martie. Pe 6 Martie a venit inspectorul de dauna. Totul ok pana aici. Dar acum suntem in 20 MARTIE, si nu mi-au comunicat nici macar suma despagubirii! Nu se poate asa ceva. Masina este imobilizata. NU RASPUNS LA MAIL-URI (am trimis cam 30 de mail-uri, fara nici un raspuns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stefan
09.martie.2018
Client i-Asigurare
Foarte Multumit !!!

Nota 10+ pentru cei de la I- Asigurare , oamenii sunt profesionisti . Tot Respectul .
anonim
17.februarie.2018
(fara subiect)

(fara comentariu)
Alexandru

Client i-Asigurare
Probleme cand vine momentul sa plateasca

Eu am fost lovit de un alt autoturism. Avea Asirom. Am făcut înțelegere amiabila. Deși era evident ca in momentul impactului s-a spart radiatorul dovada fiind si pozele din momentul accidentului cu balta sub masina, Asirom a insistat ca radiatorul era spart. Soluția in acest caz, conform avocatului, este se te întreprins împotriva șoferului vinovat intr-un proces civil. Aveti grija cand alegeți o asigurare ieftină si loviți pe cineva. Daca asigurarea nu il despăgubește in întregime pe cel căruia i-ati provocat dauna, acesta se poate întrepta împotriva dumneavoastră. Deci nu poți spune ca ai daca ai RCA ieftin, gen Asirom, esti linistit ca esti acoperit.
IONESCU CRISTIAN
25.octombrie.2017
Client i-Asigurare
(fara subiect)

OK
IONESCU CRISTIAN
13.octombrie.2017
Client i-Asigurare
OK

FARA PATA
Felix Ionescu
06.martie.2017
Client i-Asigurare
Rezonabil

Este vorba despre CASCO. Totul a fost rezonabil, nu am întâmpinat probleme majore. Doar când am folosit un service neagreat lucrurile au durat ceva mai mult până s-a făcut plata dar s-au finalizat mulțumitor. În rest, eu am Fiat și dacă mergi la Autoitalia, cu care au contract de debitare directă totul este OK. Singura problemă a fost cu o jantă, care ar fi trebuit înlocuită însă cei de la Asirom nu au fost de acord și a fost reparată în final.
Drquin
14.septembrie.2016
Rabdare fara vreo alta asteptare

In urma unei duble tamponari, dupa ce am obtinut de la politia dovada pentru reparatie, m-am programat telefonic pentru deschiderea dosarului de reparatie la Asirom de pe Oltenitei; totul a decurs bine, s-au facut poze; mi-am ales service-ul auto agreat de ei unde a doua zi mi-au facut o reconstatare in urma careia a trimis inspectorului Asirom noul deviz pentru a primi acceptul de a intra in reparatie; de aici s-a blocat absolut totul- am incercat sa iau legatura cu ei, la telefon raspundea cate un operator aflat in colaborare cu Asirom-ul spunandu-mi ca dosarul este incomplet fara o copie certificatului de inmatriculare al vinovatului- aspect verificat si confirmat chiar de cei de la politie ca nu este obligatoriu in dosar;am cautat sa nu bag bete in roate si pentru a grabi operatiunea le-am trimis si copia; raspunsul insa nu a venit asa cum m-as fi asteptat si se tot amana durata de la deschiderea disarului si pans azi este de 43 zile; in afara de acesti operatori obositi de atatea minciuni si amanari fara speranta de solutionare nu se poate lua legatura cu inspectorul de dosar decat printr-o adresa de e-mail; service-ul a trimis in trei randuri reexaminarea devizului si nu au primit nici un raspuns- ma declar total dezamagit si intrigat de aceasta companie care se comporta dispretuitor data de cei pe care ar trebui sa-i despagubeasca. Astept sa vad ce o sa se intample in saptamanile urmatoare in urma sesizarilor in scris facute organismelor devsupraveghere; in rest sanatate pentru toti!!