Stefanescu Octavian
Fără răspuns
Share
In 9.08.2022 o supratensiune survenită din cauza unei vijelii anunțată și de Ro-alert a distrus mai multe obiecte electronice și invertere ce asigurau consumul proprietăți cât și injecție energie în rețeaua națională. Deținător al unei polițe facultative full, care acoperă orice tip de eveniment, după constatarea din 12.8.2022, nimeni și nimic nu a decis să mă contacteze din partea Asirom. Am dat mail responsabilului cu dosarul meu de daune, coordonatorului acestuia, am sunat in call center de multe ori cerând o îndrumare, un contact telefonic a celor scriși pe acea hârtie primită de la constatator. Nimic, "nu avem numerele de telefon ai angajaților Asirom", ii înștiințăm și noi pe mail, răspuns halucinant de la cei din call center. Transmis mail la Vienna insurance Group cu detaliere completă a situației așa cum cere cei de la Asirom pe pagina lor, mail scris in germana pe înțelesul lor, hmm... vă imaginați nu!? va redirecționăm către Asirom departamentul cutare... leșin. Sunt până la urmă sunat de X pe 25.08.2022 sa mi se aducă în vedere să scot acte primărie stare meteo, cauze care au dus la incident, "dar cum sa ars? nu aveau protecție?" ... merg la primărie, scot acte, trimit și pauză.. nu mai răspunde nimeni. Oare cândva în această viață cei ce își bat joc vor plăti?