Allianz Asigurări Păreri

Scrie un review

  • Allianz
    2,6 (82 review-uri)

  • 1,83 (70 review-uri)

  • 1,24 (439 review-uri)

  • 1,79 (47 review-uri)

  • 1,82 (95 review-uri)

  • 1,66 (77 review-uri)

  • 1,69 (35 review-uri)

  • 3,05 (20 review-uri)

  • 2,56 (18 review-uri)

  • 1,41 (348 review-uri)

  • 2 (52 review-uri)
Adaugă review

Ai fost mulțumit de serviciile unui asigurator sau dimpotrivă? Ajută-i și pe alții să-și aleagă mai ușor asigurarea. Spune-ți părerea.

Păreri despre Allianz


2,17 (30 review-uri)
  • 1
    21
  • 2
    0
  • 3
    0
  • 4
    1
  • 5
    8
Rednic
06.ianuarie.2023
Execrabili

Ful Casco la auto nu vor sa despăgubească ca nu li se pare lor cu toste ca leam prezentat doc de la Poliție si toate cele necesare 🤦‍♂️
Frol Ivan
01.ianuarie.2023
Nu recomand

Ocoliti Alliantz daca vreti sa va asigurati casa. Sau daca o aveti asigurata la ei incercati sa va mutati la alta firma mai serioasa. Sunteti "asigurati" atata timp cat nu aveti nicio problema. Cand aceasta apare Allaintz gaseste o portita de a scapa de responsabilitati si va treziti ca polita d-voastra chiar daca e full nu acopera de fapt niciun risc. Am platit la ei 9-10 ani asigurarea si cand am avut o problema au gasit portite ca sa nu ma despagubeasca.
Relu

Fugiti de ei !

Imi pare rau sa spun asta dar, dupa ce am avut un eveniment rutier solutionat de ei in mai mult de 2 luni, urma sa inlocuiasca si o roata deformata. Au gasit o poza cu ceva asemanator pe un site din Germania, atentie! SI AU DESPAGUBIT pe acea suma! In Romania, acea roata costa dublu! Nu i a interesat. La mailuri raspund dupa 2 zile, iar la telefon, deloc! Nu ramane decat sa ii dau in judecata. Practica politica strutului! Nici sa nu mai aud de Allianz, vreodata!!!! RUSINE!
CP

Polita full Casco

Intarziere despagubire dauna totala nejustificata
Mihai M

Execrabil

Am dauna din "cauze naturale " , a cazut un bolovan de pe munte , am instiintat , am primit nota de constatare dar masina dupa 3 luni jumatate nu este reparata . Suni la call center si daca ai noroc raspund dupa 40-50 de minute , iti cer fel de fel de explicatii , nu se implica deloc , te pun sa.semnezi acorduri din care reies ca esti vinovat inainte de te urca in masina , nu-si fac treaba deloc . In cazul meu este o dauna de la care nu au de unde sa recupereze paguba( poate de la primarie sau CNAIR ) si nu au nici un interes sa te ajute . Pacat ca au un numa mare , dar sun JALNICI . NU RECOMAND !! Pacat ca nu pot sa le dau 0(zero) stele
Dana

Polita full casco

Am avut un accident pe 2 august, polta full casco, o caruta de bani. Daca nu-mi cautam o cunostinta care sa intervina pentru mine mai asteptam mult si bine sa solutiineze dosarul si suntem la final de noiembrie. Nimeni nu a fost in stare sa-mi dea informatii pertinente, toti asteptau sa decida cei de la Bucuresti...Nu cred ca e admisibil sa astepti 4 luni pentru solutionarea unui dosar de dauna auto! Ani de zile am avut asigurari doar la ei si n-am avut probleme. Cu acest incident m-au pierdut de client
Sofia

Asigurare sanatate

Am avut o sarcina oprita din evoluție. Pentru eliminarea ei a fost nevoie de o intervenție medicală. Asigurarea de pe numele meu nu a acoperit intervenția pentru ca nu am fost internata o noapte și asigurarea soțului nu a acoperit pentru ca nu a fost o afecțiune acută. Un moment dificil din viața noastră făcut sa fie și mai neplăcut datorită asigurării Allianz .
Cristi

Mulțumit

Am lovit pe cineva în parcare. Am comunicat foarte ușor și s-a rezolvat fără probleme.
Cristi

Varza- timp de asteptare ENORM

Foarte slab…e totusi inadmisibil sa tii un dosar deschis peste 1 luna fara sa aprobi, avand in vedere ca are totul in regula. Tii omul fara nici o vina fara masine peste 2 luni? Nu stiu daca toti asiguratorii sunt la fel, dar sa te fereasca Dumnezeu sa ai nevoie de despagubiri..
Ionescu Vlad

Firmă serioasă

Sunt clientul acestei firme din anul 2014 având un număr de trei contracte pt.locuință(My home).În intervalul arătat s-au petrecut câteva mici inundații care au afectat unele apartamente.Modul de soluționare al daunelor a fost I R E P R O Ș A B I L.Felicitări asigurătorului și mulțumiri.
Sebi

Dosar Dauna Casco

Sa fereasca Bunu Dumnezu sa ajungi cu o problema la ei! Ca nu raspune nimeni! Am primit 2 nr de telefon: 0212019180 / 0212019100, Am sunat cu o urgenta legata de dosarul de dauna timp de 3 ore in contiinuu de pe 2 telefoane(de pe un tel la un nr si de pe celalalt la al 2-lea nr), dar fara nici un rezultat. Absolut nimeni nu raspunde la telefon! Este bataie de joc! De fapt am sunat pentru ca eram deja la service cu masina, iar NOTA DE CONSTATARE primita pe e-mail dupa multe asteptari..., NU putea fi descarcata. as fi dorit sa ii rog sa verifice si sa mai timita o data NOTA C. In final anulez tot si mai astept o saptamana, poate ca cineva sa retrimita un e-mail cu un doc, poate, daca nu cumva uita sa anexeze documentul.... Rusine!
Radu

(fara subiect)

Fugiti cît mai repede ,nu plătesc si trag de timp
anonim

(fara subiect)

(fara comentariu)
Raluca Ionascu

Execrabil

Am o polita Casco la ei de un 1 an de zile. se misca extrem de greu, comunicarea extrem de defectuoasa, nimeni nu-ti rezolva problema. Stau cu un dosar de dauna deschis de peste 1 luna , nu primesc dovada de reparatie desi toate documentele sunt in regula, si nimeni din cei 4 oameni cu care am vorbit nu stiu ce sa-mi raspunda . Este incredibill!!!!
Catalin

Timp de asteptare mare in call ceneter

Neseriosi. DIn pacate am asteptat mai bine de o ora la telefon sa fiu preluat de cineva. TImpul de asteptare la numarul afisat pe site este de 90 minute.
Violeta

Profesionisti

Am avut un accident usor, si soferul vinovat avea asigurare la Allianz. I.am contactat telefonic, am trimis documentele pe care mi le.au cerut, poze si spre surprinderea mea, fara sa ma mai duc cu masina la reprezentanta mi-au dat ok ptr a merge la un service agreat de Alianz. De aici, totul a fost simplu...Mai mult am asteptat sa duc masina la Service din lipsa pieselor...Recomand, Allianz Tiriac!!!
D. Ivo

De tot c___tu'...

Mi'am boțit mașina să fiu în rând cu lumea. Casco la allianz... Nu răspund la tel. Nici peste 2ore, stau cu mașina lovită de mai bine de 2 luni. M'am aliat cu 6 persoane în aceași situație și ne vedem la tribunal !
Alexandra

Dezamagitor

Am avut un accident in data de 31 decembrie 2021, primele proceduri au mers foarte repede si am ramas surprinsa. In mai putin de 2 saptamani aveam toate actele necesare pentru a alege un service. Ei bine, de cand s-a cerut aprobarea cererii de intrare in service au trecut aproape 2 luni si nu primesc nici un raspuns concret de la ei. In ultimele 2 saptamani am vorbit cu 4 oameni diferiti, asteptand mai bine de o ora in asteptare in call center. De fiecare data mi se spune ca nu este nimic in neregula cu dosaruld dar ca nu se stie de ce dureaza atat si ca persoana responsabila e notificata sa-mi ofere mie, cat si serviceului un raspuns. Le voi face reclamatie pentru ca altfel vad ca nu se rezolva.
MANCIU GHEORGHE
17.ianuarie.2022
Profesionisti

Allianz Tiriac ,JOS PALARIA! Firma serioasa care s-a comportat ireprosabil, in dosarul de dauna pe care l-am avut la dansi Multumiri si respect,Allianz Tiriac!
Anonim

Nu recomand

Neserioși. Cele 5 stele anonime de prin recenziile de aici sunt 100% puse de oameni "de ai lor"
LUPU PAUL

RCA

CEL MAI BUN PRET PENTRU RCA
Ioana

Asigurare de bunuri

Asigurare inutila de bunuri de uz casnic, prevad toate modalitatile prin care sa evite decontarea. Dosar finalizat dupa 2 luni de insistente.
anonim

(fara subiect)

(fara comentariu)
anonim

(fara subiect)

(fara comentariu)
anonim

(fara subiect)

(fara comentariu)
Florin

Multumit

Am colaborat cu ei de mult timp. Sunt seriosi.
Alex

De evitat

Polita CASCO la ei. Mi-au respins dosarul, nu au platit nimic, legand-se de toate punctele si punctuletele posibile "preexistente". Constatatorul lor a fost nepoliticos - mi-a inchis telefonul in conversatii, a amenintat, iar cand a ramas fara argumente a spus ca nu plateste dosarul pt ca nu vrea si mi-a indicat sa ii dau in judecata. Uimitor - la cateva luni dupa ce mi-am reparat masina pe propria cheltuiala, acelasi domn descris mai sus m-a sunat senin sa ma intrebe daca am rezolvat cu masina si de ce nu mai platesc polita. Catastrofa.
Marius

(fara subiect)

Incompetenți nimic mai mult, cică decontare directa, și stai mai mult de doua luni să-ți facă mașina, plătim mai mult pt o rezolvare mai repde, doar prețul face diferența nu recomand,comunicarea dintre ei și colaboratorii pe partea de service, foarte proasta, trebuie sa te interesezi tu în fiecare zi și la service și la asigurari pt aprobari reparatie, achiziții piese, și cel puțin pe Arad au un gunoi de constatator, pe interese- le lui,nu al firmei și nici al clientului
anonim

(fara subiect)

(fara comentariu)
Irina

Foarte multumita

Singura bila neagra pentru ei sunt tarifele, dar in rest, nu ma pot plange de nimic. Sunt clienta de aprox.15 ani, am avut 2 inundatii si mai multe reparatii pe Casco, ultima chiar saptamana aceasta. Banii mi-au fost virati in 3 zile de la incheierea dosarului de dauna. Practic de cand am notificat dauna si pana mi-au intrat banii de despagubire in cont a durat 10 zile, in conditiile in care nici eu nu m-am chiar grabit sa trimit pozele si alte documente