Allianz Asigurări Păreri

Scrie un review

  • Allianz
    2,72 (76 review-uri)

  • 1,98 (59 review-uri)

  • 1,23 (430 review-uri)

  • 1,8 (46 review-uri)

  • 1,91 (85 review-uri)

  • 1,67 (76 review-uri)

  • 1,69 (35 review-uri)

  • 3,05 (20 review-uri)

  • 2,65 (17 review-uri)

  • 1,41 (348 review-uri)

  • 2,13 (46 review-uri)
Adaugă review

Ai fost mulțumit de serviciile unui asigurator sau dimpotrivă? Ajută-i și pe alții să-și aleagă mai ușor asigurarea. Spune-ți părerea.

Păreri despre Allianz


2,7 (30 review-uri)
  • 1
    16
  • 2
    1
  • 3
    0
  • 4
    2
  • 5
    11
Sofia
20.septembrie.2022
Asigurare sanatate

Am avut o sarcina oprita din evoluție. Pentru eliminarea ei a fost nevoie de o intervenție medicală. Asigurarea de pe numele meu nu a acoperit intervenția pentru ca nu am fost internata o noapte și asigurarea soțului nu a acoperit pentru ca nu a fost o afecțiune acută. Un moment dificil din viața noastră făcut sa fie și mai neplăcut datorită asigurării Allianz .
Cristi
19.septembrie.2022
Mulțumit

Am lovit pe cineva în parcare. Am comunicat foarte ușor și s-a rezolvat fără probleme.
Cristi
19.septembrie.2022
Varza- timp de asteptare ENORM

Foarte slab…e totusi inadmisibil sa tii un dosar deschis peste 1 luna fara sa aprobi, avand in vedere ca are totul in regula. Tii omul fara nici o vina fara masine peste 2 luni? Nu stiu daca toti asiguratorii sunt la fel, dar sa te fereasca Dumnezeu sa ai nevoie de despagubiri..
Ionescu Vlad
17.august.2022
Firmă serioasă

Sunt clientul acestei firme din anul 2014 având un număr de trei contracte pt.locuință(My home).În intervalul arătat s-au petrecut câteva mici inundații care au afectat unele apartamente.Modul de soluționare al daunelor a fost I R E P R O Ș A B I L.Felicitări asigurătorului și mulțumiri.
Sebi
01.august.2022
Dosar Dauna Casco

Sa fereasca Bunu Dumnezu sa ajungi cu o problema la ei! Ca nu raspune nimeni! Am primit 2 nr de telefon: 0212019180 / 0212019100, Am sunat cu o urgenta legata de dosarul de dauna timp de 3 ore in contiinuu de pe 2 telefoane(de pe un tel la un nr si de pe celalalt la al 2-lea nr), dar fara nici un rezultat. Absolut nimeni nu raspunde la telefon! Este bataie de joc! De fapt am sunat pentru ca eram deja la service cu masina, iar NOTA DE CONSTATARE primita pe e-mail dupa multe asteptari..., NU putea fi descarcata. as fi dorit sa ii rog sa verifice si sa mai timita o data NOTA C. In final anulez tot si mai astept o saptamana, poate ca cineva sa retrimita un e-mail cu un doc, poate, daca nu cumva uita sa anexeze documentul.... Rusine!
Radu
25.mai.2022
(fara subiect)

Fugiti cît mai repede ,nu plătesc si trag de timp
anonim
19.mai.2022
(fara subiect)

(fara comentariu)
Raluca Ionascu
18.mai.2022
Execrabil

Am o polita Casco la ei de un 1 an de zile. se misca extrem de greu, comunicarea extrem de defectuoasa, nimeni nu-ti rezolva problema. Stau cu un dosar de dauna deschis de peste 1 luna , nu primesc dovada de reparatie desi toate documentele sunt in regula, si nimeni din cei 4 oameni cu care am vorbit nu stiu ce sa-mi raspunda . Este incredibill!!!!
Catalin
17.mai.2022
Timp de asteptare mare in call ceneter

Neseriosi. DIn pacate am asteptat mai bine de o ora la telefon sa fiu preluat de cineva. TImpul de asteptare la numarul afisat pe site este de 90 minute.
Violeta
17.mai.2022
Profesionisti

Am avut un accident usor, si soferul vinovat avea asigurare la Allianz. I.am contactat telefonic, am trimis documentele pe care mi le.au cerut, poze si spre surprinderea mea, fara sa ma mai duc cu masina la reprezentanta mi-au dat ok ptr a merge la un service agreat de Alianz. De aici, totul a fost simplu...Mai mult am asteptat sa duc masina la Service din lipsa pieselor...Recomand, Allianz Tiriac!!!
D. Ivo
03.mai.2022
De tot c___tu'...

Mi'am boțit mașina să fiu în rând cu lumea. Casco la allianz... Nu răspund la tel. Nici peste 2ore, stau cu mașina lovită de mai bine de 2 luni. M'am aliat cu 6 persoane în aceași situație și ne vedem la tribunal !
Alexandra
03.martie.2022
Dezamagitor

Am avut un accident in data de 31 decembrie 2021, primele proceduri au mers foarte repede si am ramas surprinsa. In mai putin de 2 saptamani aveam toate actele necesare pentru a alege un service. Ei bine, de cand s-a cerut aprobarea cererii de intrare in service au trecut aproape 2 luni si nu primesc nici un raspuns concret de la ei. In ultimele 2 saptamani am vorbit cu 4 oameni diferiti, asteptand mai bine de o ora in asteptare in call center. De fiecare data mi se spune ca nu este nimic in neregula cu dosaruld dar ca nu se stie de ce dureaza atat si ca persoana responsabila e notificata sa-mi ofere mie, cat si serviceului un raspuns. Le voi face reclamatie pentru ca altfel vad ca nu se rezolva.
MANCIU GHEORGHE
17.ianuarie.2022
Profesionisti

Allianz Tiriac ,JOS PALARIA! Firma serioasa care s-a comportat ireprosabil, in dosarul de dauna pe care l-am avut la dansi Multumiri si respect,Allianz Tiriac!
Anonim

Nu recomand

Neserioși. Cele 5 stele anonime de prin recenziile de aici sunt 100% puse de oameni "de ai lor"
LUPU PAUL

RCA

CEL MAI BUN PRET PENTRU RCA
Ioana

Asigurare de bunuri

Asigurare inutila de bunuri de uz casnic, prevad toate modalitatile prin care sa evite decontarea. Dosar finalizat dupa 2 luni de insistente.
anonim
17.septembrie.2021
(fara subiect)

(fara comentariu)
anonim
17.septembrie.2021
(fara subiect)

(fara comentariu)
anonim
17.septembrie.2021
(fara subiect)

(fara comentariu)
Florin
05.septembrie.2021
Multumit

Am colaborat cu ei de mult timp. Sunt seriosi.
Alex
12.august.2021
De evitat

Polita CASCO la ei. Mi-au respins dosarul, nu au platit nimic, legand-se de toate punctele si punctuletele posibile "preexistente". Constatatorul lor a fost nepoliticos - mi-a inchis telefonul in conversatii, a amenintat, iar cand a ramas fara argumente a spus ca nu plateste dosarul pt ca nu vrea si mi-a indicat sa ii dau in judecata. Uimitor - la cateva luni dupa ce mi-am reparat masina pe propria cheltuiala, acelasi domn descris mai sus m-a sunat senin sa ma intrebe daca am rezolvat cu masina si de ce nu mai platesc polita. Catastrofa.
Marius
29.iulie.2021
(fara subiect)

Incompetenți nimic mai mult, cică decontare directa, și stai mai mult de doua luni să-ți facă mașina, plătim mai mult pt o rezolvare mai repde, doar prețul face diferența nu recomand,comunicarea dintre ei și colaboratorii pe partea de service, foarte proasta, trebuie sa te interesezi tu în fiecare zi și la service și la asigurari pt aprobari reparatie, achiziții piese, și cel puțin pe Arad au un gunoi de constatator, pe interese- le lui,nu al firmei și nici al clientului
anonim
23.iulie.2021
(fara subiect)

(fara comentariu)
Irina
21.mai.2021
Foarte multumita

Singura bila neagra pentru ei sunt tarifele, dar in rest, nu ma pot plange de nimic. Sunt clienta de aprox.15 ani, am avut 2 inundatii si mai multe reparatii pe Casco, ultima chiar saptamana aceasta. Banii mi-au fost virati in 3 zile de la incheierea dosarului de dauna. Practic de cand am notificat dauna si pana mi-au intrat banii de despagubire in cont a durat 10 zile, in conditiile in care nici eu nu m-am chiar grabit sa trimit pozele si alte documente
Cosmin
26.aprilie.2021
Excelent

Am încheiat cu eu asigurare Casco prin aplicație, toate dosarele rezolvate tot la fel(prin aplicație, constatare personală). Au prețuri mari dar pt mine a meritat.
anonim
05.februarie.2021
(fara subiect)

(fara comentariu)
anonim
02.februarie.2021
(fara subiect)

(fara comentariu)
Eu
18.ianuarie.2021
Buni

Eu am avut probleme cu o piatră în parbriz. Constatare rapidă, dosar, înlocuit parbriz fără probleme. Au fost foarte ok. Singurul reproș, la reînnoirea poliței Casco prețul a crescut semnificativ, așa că am apelat la alții.
Alice Năstase

De tot c____u

La ce renume are compania sunt cei mai jalnici. Am avut o ciocnire Nefericita și Vinovatul avea Asigurăre la Terminații ăștia și deci în calitate de Pagubit a început calvarul Pe scurt dauna 24 nov și ma prinde 2021 și n au rezolvat dosarul. ne a dat dauna totala și ne a aruncat cu 3 lei în nas crezând ca zic sarumana. Niște mizerabili, neserioși, comozi etc. Evaluarea am făcut o eu și le am trimis pozele. nici măcar nu a venit un mecanic sa se uite, ce sa mai vb de service. De c___t!!!!!!!!
cretu claudia

absolut neseriosi!!!

In septembrie sa produs o inundatie in apartamentul asigurat.Toate procedurile indeplinite de mine.Dupa 3 (trei} saptamini,rezolutia seaca a fost ca nu pot fi despagubita.DESI ERA PLATITA CLAUZA PF9.(daune produse de apa) Fara nici o explicatie reala.HOTIE PE FATA.Sint platitore de citiva ani de polite de asigurare pe mai multe imobile la aceasta companie.